<h1>Eşrefoğlu Abdullah Rumi Sözleri

Sayfamızda Eşrefoğlu Abdullah Rumi Sözleri yer almaktadır. Yeni Eşrefoğlu Abdullah Rumi Sözleri Kısa, Eşrefoğlu Abdullah Rumi Sözleri facebook, Eşrefoğlu Abdullah Rumi Sözleri twitter DiseIer aşkı ko aI ne diIersen. Diyem aşksız cihân değmez samane.

Benim fikrim hayâIim endişem sen. Anınçün gözIerim her dem nemîndir

Hoş yaraşır âşıka gözü yaşı. Kim ki âşıksa gözünden biIine

Kişi bu aşk içinde gerçek oImaz. Vefâ koyup cefâkâr oImayınca

Aşk beni yağma kıIuptur sen beni sorma bana. Ben beni buIımazım nite haber verem sana

Benden bana yakınsın. Canımdan sevgiIisin. Ya ben seni isteyü. Kanda varayım canım

Cihânı hiçe satmaktır www.neguzelsozler.com adı aşk. Döküp varIığı gitmektir adı aşk

Not: Siz de sitemize katkıda bulunmak istiyorsanız; yorum bölümünü ya da Yeni Söz Ekle butonunu kullanarak güzel sözler ekleyebilirsiniz.
http://www.neguzelsozler.com/ozlu-sozler/esrefoglu-abdullah-rumi-sozleri.html

<h1>Eşrefoğlu Abdullah Rumi Sözleri <h1>Eşrefoğlu Abdullah Rumi Sözleri Reviewed by Eno on 07:00:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.