<h1>İnstagram Sözleri

Sayfamızda Instagram Sözleri, İnstagram Mesajları, Instagram Durumları yer almaktadır.

Mükemmel olmayabilirim. Evet en azından sahte değilim.

Oldum olası içimde biri, Tüm gücüyle hiçbir şey olmamaya çalışıyor…

Gülmüyorsun ki. Gülsen kapanacak yüreğimde açtığın yara..

Gelmeyecek bir gideni, olmayacak bir nedeni beklediniz mi hiç?

Bana senin olduğun şehir lazım.

Ben dokunamıyorum, yazdıklarım dokunsun..

Ben vazgeçersem sen HİÇ KİMSE olursun..
http://www.neguzelsozler.com/guzel-sozler/instagram-sozleri.html

Mutluluğumuz kimin canını acıtıyorsa, O'na sesleniyorum; Dur daha yeni başladık..

Unutma Her ' TEN ' Haz Verse de ,Her ' OMUZ ' Güven Vermez .

Gitmeler sana yakışıyorsa, yol vermeler de bana sevgili..!

Bırakıp giden bir gün dönmek ister !! Bırak dönsün ne kaybettiğini görsün…

Bir kere gittin ya artık bin kere dönsen de boş…sen bende bittin artık ömrünce sevsen de boş…

"Ben sana liman olurum." diyen adamın, www.neguzelsozler.com denizinde boğuldum ben.

Sen uyurdun. Bilmezdin, ben uzaklardan üstünü örterdim her gece.

Adındaki harf kadar alfabem.

<h1>İnstagram Sözleri <h1>İnstagram Sözleri Reviewed by Eno on 20:00:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.