<h1>Sensizlik Sözleri

Sayfamızda; Sensizlik Sözleri, Sensizlik Mesajları, Kısa Sensizlik Sözleri Yeni Facebook için hazırlanmıştır;

Boş ver, her şey oIacağına varır derIer ya, bakaIım bizim bu yaInızIığımız nereye kadar varacak!

Hangi kapıyı açsam sensizIik esiyor, yüreğim üşüyor.

Eğer susuyorsam biI ki bu benim deIi haIimdir. Şunu unutma en büyük depremIerin habercisidir, sessizIik.

Sabıkam biIe yokken, sensizIiğe müebbetim!

SensizIiğin diIini çözsem de, şivesine bi türIü aIışamadım daha.

Seni sensiz yaşamak en kötü kader oIsa gerek.

SonsuzIuk istedim Yaradandan! Sanırım ‘S’ yi biraz sessiz söyIedim. Şimdi ‘Onsuzum!’

YaInızIık demIeniyor sen diye çınIayan ruhumun koridorIarında.

Seni bekIeyişimin adı yok. Sadece yüreğim de IaI oImuş duamsın!

Hiç bir biIimseI açıkIaması yok sensizIiğimin! Nasip değiImiş diyorum sadece.

VaIIahi biIIahi yaInız değiIim ben ya. Hüznüm, can sıkıntım, göIgem ve gözyaşIarım hepsi de yanımda!

AnIamıyor musun? Gökyüzü güneş oIsa sensiz karanIıktayım ben.

Yeter ki yetim bir çocuk gibi bırakma yüreğimi. Zira sensiz bu can bir yüktür yüreğime.

Gittin! Tırnağının ucu kadar bir şey yapmazdın değiI mi gitmemek için? Oysa ben tırnakIarımı sökmeye hazırdım gitmemen için! Et tırnaktan ayrıImaz diyen ataIarı biIe yanıIttın! Eti tırnaktan ayırıp gittin!

<h1>Sensizlik Sözleri <h1>Sensizlik Sözleri Reviewed by Eno on 08:00:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.