<h1>Öğretmenler Günü Sözleri

Sayfamızda Öğretmenler Günü Sözleri, Öğretmenler Günü Mesajları, 24 Kasım Sözleri, Öğretmenler Günü Mesajları yer almaktadır.

Ülkemizin fedakar öğretmenleri, sizler her şeyin en güzeline layıksınız. Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun.

Bizi seven, öğreten, hata yaptığımızda affeden, büyüklüğünü hep koruyan, büyüdüğümde anılarımda özel yerleri olacak olan öğretmenlerimin Öğretmenler Günü’nü kutlarım. Hepinizi çok seviyorum.

Gelecek nesillerimiz adına umut bağladığımız gerçek güç öğretmenlerimizdir. Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun.

Bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum derler. Ben sizin kırk yıl değil ölünceye kadar köleniz olurum…
http://www.neguzelsozler.com/ozel-gunler/ogretmenler-gunu-sozleri.html

Üzerimde emeği olan bütün öğretmenlerimin öğretmenler gününü en içten dileklerle kutluyorum.

Başöğretmen Atatürk”ün birer yansıması olan sizler, övgülerin en güzeline layıksınız. Öğretmenler gününüz kutlu, başarılarınız daim olsun.

Öğretmenim, bu mutlu gününüzde size sağlık ve mutluluklar diler, ellerinizden öperim.

Bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum.(Hz. Ali) Öğretmenler gününüzü en içten dileklerimle kutlarım.

Öğretmen bir kandile benzer, kendini tüketerek başkalarına ışık verir.(Atatürk) 24 Kasım tüm öğretmenlere hayırlı olsun…

Dünyanın her yerinde öğretmenler toplumun en özverili ve en saygıdeğer öğeleridir.(Atatürk) 24 Kasım Öğretmenler Günü tüm ulusa kutlu olsun…

Öğretmenim bilir misin seni nasıl sevdiğimi? Sorsan bana nerde yerin gösteririm ben kalbimi. Öğretmenler gününüz kutlu olsun…

Doğruya, güzelliğe, odur yolu gösteren odur hep geleceğe güvenle gülümseyen. Bir ana, bir babadır çocuklara sunulan. Odur eli öpülen, odur fedakâr insan. Öğretmenler gününüz kutlu olsun…

Çocuklarımızın Yetişmesinde Büyük Rol Oynayan, Her Türlü Fedakarlığı Gösteren Sizlere Çok Borçluyuz. Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun.

Bir Ulusun Çağdaş Ülkeler Düzeyine Erişebilmesi; Egitim Ve Öğretimin Kaliteli Ve Bilimsel Yöntemlerle Yürütülmesi ile Ancak Mümkün Olabilir. Öğretmenler Günün Kutlu Olsun..

Öğretmen, doğan güneşe benzer. Etrafını aydınlatarak karanlıklara meydan okur. Öğretmenler gününüz kutlu olsun…

<h1>Öğretmenler Günü Sözleri <h1>Öğretmenler Günü Sözleri Reviewed by Eno on 08:00:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.