<h1>WhatsApp Durumları

Sayfamızda WhatsApp Durumları, Kısa WhatsApp Durumları, WhatsApp Durumları 2016, WhatsApp Sözleri yer almaktadır.

Mesajını gördüm ama görmemiş gibi yapıyorum.

Kafam 64×15625

Mutluluğunu sat bana çocuk..

Oluruna bıraktım seni; Olmazların bende kaldı.

Öyle böyle değil.

Yalnız değilim uykum var.

Şimdi onlar düşünsün.

Doğarken neden ağladığımı yaşadıkça anlıyorum.

Cehalet mutluluktur.

Durumumuz yoktu yazamadık.

Gerçekçi ol imkansızı iste!

Belki bir gün bir şiirde rastlaşırız seninle..

Ya ilk sen kapa.

Yaşanacak günler sorulacak hesaplar var..
http://www.neguzelsozler.com/guzel-sozler/whatsapp-durumlari.html

Dışardan hep kafam rahat gibi gözükür. çünkü öyle.

<h1>WhatsApp Durumları <h1>WhatsApp Durumları Reviewed by Eno on 14:00:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.