<h1>Ahmet Kaya Sözleri

Sayfamızda Ahmet Kaya Sözleri, Ahmet Kaya Şarkı Sözleri yer almaktadır.

Beni burada arama anne,
Kapıda adımı sorma,
Saçlarına yıldız düşmüş,
Koparma anne,
Ağlama..

Beni yaşamımla sorgula iki gözüm,
Beni yüreğimle, beni özümle,
Bilimle anla beni, felsefeyle anla beni,
Tarihle anla beni, ve öyle yargıla..

Benden selam söyleyin,
O nazlı sevgiliye,
Hapismiş de ne olmuş,
Demiş birisine,
Benden selam söyleyin,
O nazlı gözlerime,
Unutamadım unutamadım.

Martılar ağlardı çöplüklerde
Biz seninle gülüşürdük
Şehirlere bombalar yağardı her gece
Biz durmadan sevişirdik.

Ağladım gözyaşlarım döndü denize
Ben derdimi kimseye söyleyemedim
Kurşunlara gelirken arka mahallede
Düştüm de yerlere bir of demedim.

Nazlı nazlı uçsun buluta merhaba,
Bütün sabahların bu saati,
En fazla sevdiğim vakit
Son kez merhaba.

Bana bir şeyler söyle
Çocuk gözlerim dolsun,
İçinden git diyorsun
Duyuyorum..
Gideceğim, son olsun.

Acımasız olma şimdi bu kadar,
Dün gibi dün gibi çekip gitme.
Bırakta sarılayım ayaklarına
Kum gibi kum gibi ezip geçme.

Bozar mı sandın acılar,
Belaya atlar giderim,
Kurşun gibi mavzer gibi,
Dağ gibi patlar giderim.

Ölmek, ne garip şey anne!
Artık duvarları kanatırcasına tırnağımla
Şaşkın umutlu şiirler yazamıyacağım!
Mutlak bir inançla gözlerimi tavana çakamıyacağım,
Baba olamayacağım örneğin!
Toprak olmak ne garip şey anne…

Yorgunum;
Çünkü yorgunluğumun yaşamak gibi bir anlamı var
Yine de yaşamaktan duyduğum mutluluğun tadına
Düşmanlarım ulaşamazlar…

Titrek bir mum alevinin,
Havaya bıraktığı bulanık bir is,
Ve göz gözü görmez
Bir sis değildik biz.

Gençliğimi kimse bilmez benim,
Sakallarımda çocuk kokusu,
Ağzımdan ay ışığı fışkırır,
Ceketimi yağmurlara astığımdan beri,
Tehlikeli şiir okur,
Dünyaya sataşırım…

Şimdi gözlerime ağlamayı öğrettim ki bu yaşlar,
Utangaç boynunun kolyesi olsun.
Bu da benim sana bu da benim sana,
Ayrılırken hediyem olsun.

<h1>Ahmet Kaya Sözleri <h1>Ahmet Kaya Sözleri Reviewed by Eno on 12:00:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.