<h1>Polis Haftası Sözleri

Polis Haftası Sözleri, Polis Haftası Şiirleri, Polis Haftası Mesajları, Polis Haftası Sloganları, Polis Haftası ile ilgili Sözler ve Polis Sözleri yer alır.

Polis Teşkilatının 171. yılını bu duygular içinde kutlarken, görevlerinde başarı ve mutluluklar diliyorum. Allah Türk Polisini korusun!

Herkesin polisi kendi vicdanıdır, fakat polis vicdanı olmayanların karşısındadır. M.Kemal Atatürk

Polis asker kadar disiplinli, hukukçu kadar hukuk adamı, bir anne kadar şevkatli olmalıdır.

Polisler canımızı ve namusumu koruyabileceği en değerli emniyet güçleridir.

Huzurla uyumak istiyorsanız onun sırrı polislere olan güvendir.

Polis'e yardım et, asla kötülük etme, senin ve aileni koruyan bir polis asla unutma.

Polis toplumun en önemli değerleri olduğundan insanlara güzel gelecekler sunar.

Polisler bacılarımız, abilerimiz veya kardeşlerimizdir. Huzur ve güvenlik için toplumda görev yaparlar.

POLİS HAFTASI MESAJLARI
Bu onurlu görevlerini büyük bir özveriyle ve insan sevgisiyle yerine getirerek Karaman'ın güven ve huzur şehri olmasında mesai mefhumu tanımadan görev alan emniyet teşkilatına teşekkürlerimi sunarım.

Kutsal vatan topraklarımızın dört bir tarafında büyük bir özveri ile çalışan, milletimizin huzuru ve güvenliği için hiçbir fedakarlıktan kaçınmayan Türk Polis Teşkilatımızın. Kuruluş yıl dönümünü ve içinde bulunduğumuz 'Polis Haftası'nı kutluyorum.

Tüm emniyet mensuplarımızın 10 Nisan Polis Haftası'nı kutluyor; görevi başında şehit düşen polislerimizi rahmet, gazilerimizi minnetle anıyor. Görevleri başında olan mesai arkadaşlarıma ve ailelerine sağlık, mutluluk ve esenlikler diliyorum.

10 Nisan 1845'te kurulan Türk Polis Teşkilatımızın. Yıldönümünü kutlarken; teşkilata bugüne kadar emek vermiş ve vermekte olan tüm polislerimize saygılarımı sunuyor, şehit polislerimizi ise rahmetle anıyorum.

Türk Polis Teşkilatının kuruluşunun yıl dönümünü kutluyor, şehitlik mertebesine ulaşan polislerimizi rahmet ve şükranla anıyorum. Büyük fedakarlık, sabır ve cesaretle hizmetlerini sürdüren Türk Polis Teşkilatının bütün mensuplarına başarılar diliyor, sevgi ve selamlarımı iletiyorum.

Tüm emniyet mensuplarımızı takdirle ve sevgiyle selamlıyor, vatanı ve milleti uğruna canlarını veren tüm Emniyet mensuplarına da, Allah'tan rahmet, onların yakınlarına da, halen görev başında bulunan polislerimize de Polis haftası ve Polis günü vesilesiyle; minnet ve saygılarımı sunuyorum.

<h1>Polis Haftası Sözleri <h1>Polis Haftası Sözleri Reviewed by Eno on 13:00:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.