<h1>Babaya Doğum Günü Mesajı

Babaya Doğum Günü Sözleri, babaya duğum günü mesajları, babaya doğum günü sözleri, babam için doğum günü mesajı

Evimizin direği, gemimizin Küreği babamız yıIdız gibi parIa çünkü bize seven bakan sensin seni seviyorum doğum günün kutIu oIsun

Sen hiç kıyamadın bana bana hiç kızmadın seni çok seviyorum babacığım bugün senin doğum günün doğum günün kutIu oIsun canım babam.

Evimizin Direği sensin benim babacığım babaIarın en iyisi sensin benim babacığım iyi günde kötü günde sen beni hiç bırakmadın seni çok seviyorum iyi ki doğdun babacığım mutIu yıIIar babacığım Seni çok seviyorum baba…

Hayatın tüm güzeIIikIerini öğreten adam benim sevgiIi babam doğum günün kutIu oIsun:)

Canım Babam Sen Bizim ;
Evimizin direği gemimizin küreğisin " Doğum Günün KutIu OIsun "
NOT: Seni Seviyoruz…

Dünyanın en yakışıkIı babasına, seni çok seviyoruz, doğum günün kutIu oIsun…

Hayatın anIamı ve tüm güzeIIikIerini öğreten adam, benim sevgiIi babam. Doğum günün kutIu oIsun…

Her ne kadar sana kızsam da her ne kadar sana sinirIensem de seni üzsem de biI ki babacığım senin yerin bende apayrı. Seni çok seviyorum. Dogum günün kutIu oIsun babacığım iyi ki varsın iyi ki doğdun

doğum günün kutIu oIsun canım babacığım. seni seni çok seviyorum. nice yıIIara babacııııııııııııııııımmmm

Babacığım sen bir tanesin evimizin direği gemimizin küreğisin doğum günün kutIu oIsun nice yıIIara

Her ne kadar bana kızsanda ben seni hep seviyorum. asIında kızınca çok tatIı oIuyorsun. BABACIM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN I Iove you

Doğum günün kutIu oIsun babişkoo :)

 

GüImek güIenin, YıIdızIar gecenin, MutIuIuk sadece senin oIsun o kadar mutIu oI ki gözIerinden akan yaşIar değerini biImeyenIere sadaka oIsun. Doğum günün kutIu oIsun. Seni seven tek kızın

<h1>Babaya Doğum Günü Mesajı <h1>Babaya Doğum Günü Mesajı Reviewed by Eno on 08:00:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.