<h1>İlginç Sözler

Sayfamızdaki İlginç Sözler, İlginç Mesajlar, Kısa İlginç Sözler Yeni Facebook ve Twitter için hazırlanmıştır.

Bekle’ dedi gitti. Ben beklemedim, o da gelmedi… Ölüm gibi bir şey oldu ama kimse ölmedi…

Bazı kadınlar makyaj yapar, Bazıları ise sadece güler…

Bir ilişkide iki tarafda çok iyi anlaşıyorsa o ilişkide saygı,iki tarafda sürekli tartıştıkları halde ayrılamıyorsa o ilişkide aşk vardır.

Sorun senin beni sevmemen değil, senin yüzünden benim kimseyi sevememem.

Belki de hepimiz hiç düşünmeden k?lbimizin en iyi kısmını vermişizdir. Hemde k?rşılığınd? bizi düşünmesi bile zor ol?nl?r?

Hatırlamak için bir hafızamız varken , unutmak için elimizde hiçbir şeyin olmaması; hayatın bize attığı en büyük kazıktır .

Basit erkek, bütün bayanlara güzelsin demeyi tercih eder, bu bir gerçektir. Hiç bir kadın da buna inanmaz, bu da bir gerçektir.

Hayatınızda denge sorunu varsa,
Etrafınıza dikkatlice bakın..
-Muhtemelen birini, yanlış bir yere koymuşsunuzdur.

Başkalarının senin hakkında ne düşündüklerinden endişe duyduğun sürece; Onlar senin sahibindir..

Ne kadar değişirsen değiş, İlk nerede mutlu olduysan hep oraya çevirirsin kafanı.

Öyle bir gel demelisin ki, Mesafeler anlamını yitirmeli..

Aynı günde dört mevsime şahit olmak gibi bir şey bu..
Önce özlüyor, sonra ağlıyor, akşamları küsüyor,
http://www.neguzelsozler.com/guzel-sozler/ilginc-sozler.html
Geceleri çok seviyorum.

Yetimhanede yaşayan küçük bedenlerin,
Ranzalarına yazdıkları “anne” kelimesi kadar masum olmalı aşk..

Varlığın bana yetmiyorken,
Yokluğunla avunmak www.neguzelsozler.com zorundayım!
“Ya al götür kalanımı
Ya da gel, tamamla eksik kalan yanımı.”

<h1>İlginç Sözler <h1>İlginç Sözler Reviewed by Eno on 13:00:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.