<h1>Kızgınlık Sözleri

Bu sayfamızda Kızgınlık Sözleri , Kızgınlık Mesajları, Kızgınlık Sözleri Facebook ve Kısa Kızgınlık Sözleri yer almaktadır.

Ne sen gelebilirsin, ne de ben artık seni sevebilirim!

Bazı insanlardan birkaç tane olmalı, bazılarından ise hiç…

Bir sofra duası etmeliydiler oysa… Ömrümüzü yiyip bitirmediler mi?

Aşkın her halini gördüm! O yüzden artık ne hali varsa görsün.

O çok farklı dediğiniz insan var ya… İşte alın onu koyun diğerlerinin yanına.

Olmuyorsa zorlama bırak orada kalsın. Sorun ne sendedir ne de sevgini gösterme şeklindedir… Bazıları sevilmekten bazıları da sürünmekten hoşlanır. Hepsi bu!

Sen gideli dinmez yağmurlar yağdı üzerime. Yarım kaldı sözlerim. Tek dileğim allah seni ve sebepsiz gidenleri affetsin.

Kime öfkelensem biraz da sana kızıyorum. Her ruh halimin nedeninde mutlaka adın geçiyor.

Yaptığım onca iyiliğin tek yanlışta unutulduğunu gördüğümden beri, kötü biriyim!

Unutmak mutlu edecekse, umarım bir gün hafızanı kaybedersin. Sadece beni değil, nasıl sevildiğini de unut ki, benden sonra seveni yadırgama!
http://www.neguzelsozler.com/guzel-sozler/kizginlik-sozleri.html

Şimdi gelip sana döndüm desen de, masada unutulmuş çay gibiyim, artık soğudum.

Hayır, asla unutmadım seni! Sadece yokmuşsun gibi davranıyorum.

Boğazıma kadar yüreğine batmış bi haldeyim. Ya göm diyorum, yada gör. Gözlerin gözlerin bu kadar mı kör?

Benden sonra kime ne kadar ‘canım.’ diyorsan. O kadar canın yansın!

Yokluğumu unutmak için daha çok hayal kuracaksın. Ne yazık ki her hayalin sonunda yine yalnız kalacaksın.

<h1>Kızgınlık Sözleri <h1>Kızgınlık Sözleri Reviewed by Eno on 04:00:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.